Veelgestelde vragen

Een belangrijke vraag voor de Dorpsschuur? Hier zijn de meest gestelde vragen. Alles wat u moet weten over het huren van de Dorpsschuur Lent!

Algemeen gebruik en toegang

Hoe regel ik de datum en tijd voor gebruik van de Dorpsschuur?

Overleg vooraf met de verhuurster over de datum en tijd voor inrichting en ontruiming van de Dorpsschuur.

Hoe krijg ik toegang tot de Dorpsschuur?

U ontvangt een persoonlijke code voor het sleutelkastje links van de deur. Deze code mag niet worden doorgegeven aan derden. Vergeet niet de sleutel terug te hangen na gebruik. Wij registreren wie en wanneer het kastje opent. De persoon met de code is verantwoordelijk.

Waarvoor mag ik de Dorpsschuur gebruiken?

Het gebouw mag alleen gebruikt worden voor het doel dat in de overeenkomst staat beschreven. Feesten en partijen zijn niet toegestaan. Voor dergelijke evenementen verwijzen wij naar de plaatselijke horeca.

Parkeren en regels op locatie

Waar kan ik parkeren?

Parkeren bij de voordeur of op het voetpad naar de Waal is niet toegestaan. U kunt parkeren op de verharde parkeerplaats aan de Oosterhoutsedijk naast de Dorpsschuur.

Mag ik roken of open vuur gebruiken in de Dorpsschuur?

Nee, roken en open vuur in welke vorm dan ook zijn niet toegestaan.

Mag ik spijkeren of boren in de muren?

Nee, spijkeren of boren in de muren is niet toegestaan. Het gebruik van het beschikbare ophangsysteem is op eigen risico.

Voorzieningen

Welke kosten zijn inbegrepen bij de huurprijs?

De kosten van elektra, water en verwarming bij normaal gebruik zijn inbegrepen in de huurprijs.

Welke keukenfaciliteiten zijn beschikbaar?

De Dorpsschuur heeft een pantry waar u zelf meegebrachte (filter)koffie en thee kunt zetten. Aanwezig zijn:

  • De Dorpsschuur heeft een pantry waar u zelf meegebrachte (filter)koffie en thee kunt zetten. Aanwezig zijn:
  • Bravilor-apparaat en filters
  • Waterkoker
  • Koffie- en theekannen
  • Beperkte hoeveelheid kopjes (bij grotere groepen graag zelf meenemen)
  • Suikerzakjes
    Niet aanwezig: koffie, thee, koffiemelk, koffiebekers en een koelkast.

Is er WiFi beschikbaar?

Ja, er is een internetverbinding. De WiFi-code staat op de glazen wand naast de werkkast.

Verantwoordelijkheden huurder

Wie is verantwoordelijk voor schade?

Schade aan het gebouw, de inrichting of schadeclaims voortkomend uit het gebruik van de Dorpsschuur zijn voor rekening van de huurder. U bent zelf verantwoordelijk voor het verzekeren van spullen die u in de Dorpsschuur brengt, plaatst of ophangt.

Moet ik de Dorpsschuur schoon achterlaten?

Ja, de Dorpsschuur moet na gebruik opgeruimd, schoon en in oorspronkelijke staat worden achtergelaten. Eventuele extra schoonmaakkosten zijn voor rekening van de huurder.

Wat moet ik doen bij vertrek?

Doe de lichten uit, laat de radiatoren op de ingestelde stand staan en sluit de deur goed af.

Annulering en aansprakelijkheid

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering brengt de verhuurster 75% van de huursom in rekening. Als de gereserveerde tijd door een andere huurder wordt ingevuld, betaalt u slechts €10 administratiekosten.

Wat is de aansprakelijkheid van de verhuurster?

De verhuurster is niet aansprakelijk voor schade van de huurder. In het uiterste geval is de vergoeding beperkt tot maximaal het bedrag van de betaalde huurprijs.

Extra tips en informatie

Hoe kan ik mijn expositie aankondigen?

  • Stuur een foto en aankondiging naar lent800@hotmail.com voor plaatsing op de website.
  • U kunt een poster (maximaal A3) voor de buitenvitrine afgeven bij Fietsenwinkel Brouwer, Lentse Tuinstraat 13A, t.n.v. Ben Brouwer.
  • Kopij voor Lentse Lucht dient u in de eerste week van de maand voorafgaand aan de expositie te sturen naar redactie@lentselucht.nl.
  • Zelf afficheren kan in regionale bladen zoals De Brug, Het Gemeentenieuws en De Gelderlander.

Wat is er beschikbaar in de Dorpsschuur?

In de kast onder de trap vindt u:

  • Extra ophangmateriaal (in een buis of los)
  • Een trap
  • Een stofzuiger
  • Een vlag voor buiten (breng deze ’s avonds binnen)
  • Een affichebord en wegwijzer
  • Overbodige stoelen en tafels (ingeklapt) kunt u in het linker toilet plaatsen.

Wat moet ik doen bij problemen met de CV-installatie?

De CV werkt automatisch. Bij problemen kunt u het telefoonnummer bij de thermostaat bellen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Als u deze site blijft gebruiken, accepteert u ons gebruik van cookies. 

Scroll naar boven